Start arrow Aktualności arrow Realizacja projektów gimnazjalnych
Realizacja projektów gimnazjalnych Utwórz PDF Drukuj Poleć znajomemu

 

 

Dobiegła końca realizacja projektów edukacyjnych realizowanych wśród uczniów klas drugich gimnazjum. Ich realizacja trwała od 3 do 6 tygodni. Uczniowie pod kierunkiem nauczycieli opracowywali prezentacje na wybrane przez siebie tematy, korzystając z różnych źródeł, niekiedy archiwalnych. Wszystkie projekty będą zaprezentowane w naszej szkole. Publiczne przedstawienie rezultatów projektu to jeden z kluczowych elementów gimnazjalnego projektu edukacyjnego. Prezentacje odbędą się na w klasach i na apelach. Wśród naszych projektów dominują prezentacje multimedialne. Są również albumy ilustrowane zdjęciami, raporty z przeprowadzonych badań oraz prezentacje doświadczeń przygotowanych i wykonanych przez uczniów.

Oto projekty, które już zostały przedstawione.

,,Czy mogę być dumna z mojej małej ojczyzny?‘’ przygotowały uczennice Basia Grzybek, Dybała Klaudia, Niedźwiedź Patrycja. Nauczycielem opiekunem była Katarzyna Jaworska. Praca zawiera informacje o historii Koszyc, działalności kulturalno-oświatowej  i innowacjach w gminie w Koszycach.

 

Przykładowa grafika

                                   Uczennice podczas wykładu

Projekt  „Modnie czy wygodnie – jak ubierać się do szkoły?‘’ realizowany był przez uczennice kl. II a Małgorzatę Cisak, Oliwię Głowacz, Sylwię Jagielnik i Patrycję Nowak pod opieką Anny Król. Efektem ich pracy był szkolny pokaz mody zaprezentowany na szkolnym apelu.
Przykładowa grafika

 Grupa projektowa podczas pokazu

 

W ramach projektu  „Dobre i złe strony telewizji i Internetu” uczniowie Kamil Marzec, Tomasz Kowalski, Adrian Kurdzielewicz, Przemysław Solarz, Damian Wójcik i Rafał Domagała wraz z opiekunem Haliną Rybak zorganizowali 23 marca spotkanie z przedstawicielami Policji aspirantem Sebastianem Czyżewskim i aspirant Elżbietą Skrzypek. W spotkaniu uczestniczyli uczniowie klas II gimnazjum. Celem projektu jest poszerzenie wiedzy na temat mediów oraz poznanie największych korzyści i zagrożeń jakie wynikają z ich korzystania.

Przykładowa grafika

 

                                                                                Joanna Cisak

 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
 
Advertisement